رئیس جمهور در مراسم گشایش بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

خرید بک لینک
رئیس جمهور در مراسم گشایش بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات:


بدترین جوانمرگی ، جوانمرگی مطبوعات و رسانه است رسانه ای هنوز متولد نشده خود را بخوبی معرفی نکرده بدلایل واهی در تاخت و تاز دیگران قرار می گیرد/ اگر قوانین شفاف باشد کسی نمی تواند با مطبوعات بازی کند/ هر مامور امنیتی که نمیتواند معیار برای مطبوعات باشد/ همه در برابر قانون مساوی هستند و حتی رهبری هم در برابر قانون اساسی یکی هستند/ مگر قابل تحمل است بعضی رسانه ها باری همیشه از توقیف مصون باشندو حاشیه امنیتی دائمی برای آنها مقرر شده باشد/ ما وزارت ارشاد و قوه قضاییه داریم و پایگاههایی که می توانند سخن درباره مطبوعات سخن بگویند و هر مامور امنیتی نمی تواند معیار برای نشریات باشد.
عده ای ادعای انقلابی گری دارند، انقلابی بودن یعنی اخلاق / برخی رسانه ها بعنوان پلیس مخفی، می دانند فردا چه کسی دستگیر و کدام نشریه توقیف می شود/ عده ای ادعای انقلابی گری دارند/ انقلابی بودن یعنی دروغ نگفتن، به دیگران تهمت نزدن و حفظ چهره های بزرگ نظام/ انقلابی بودن یعنی به مردم امید دادن و به مردم اعتماد دادن/ آیا از پایگاه یک بخش از حکومت به بخش دیگر حکومت حمله کنیم این انقلابی گری است؟/ تمام مطبوعات در برابر قانون باید یکسان باشند، اگر بود ما کشور انقلابی هستیم و اگر نبود برعلیه انقلاب اسلامی و اخلاقی حرکت می کنیم/ دستگاه قضا پایگاه امن مردم است و قاضی مامن جامعه است و بسیار مهم است که جامعه ما این احساس را داشته باشند/ امروز تقریبا رسانه یکطرفه به سمت پایان یافتن است، زیرا رسانه دو طرفه است ابی گری دارند، انقلابی بودن یعنی اخلاق / برخی رسانه ها بعنوان پلیس مخفی، می دانند فردا چه کسی دستگیر و کدام نشریه توقیف می شود/ عده ای ادعای انقلابی گری دارند/ انقلابی بودن یعنی دروغ نگفتن، به دیگران تهمت نزدن و حفظ چهره های بزرگ نظام/ انقلابی بودن یعنی به مردم امید دادن و به مردم اعتماد دادن/ آیا از پایگاه یک بخش از حکومت به بخش دیگر حکومت حمله کنیم این انقلابی گری است؟/ تمام مطبوعات در برابر قانون باید یکسان باشند، اگر بود ما کشور انقلابی هستیم و اگر نبود برعلیه انقلاب اسلامی و اخلاقی حرکت می کنیم/ دستگاه قضا پایگاه امن مردم است و قاضی مامن جامعه است و بسیار مهم است که جامعه ما این احساس را داشته باشند/ امروز تقریبا رسانه یکطرفه به سمت پایان یافتن است، زیرا رسانه دو طرفه است
انتقاد حق رسانه است/امام مسلمین هم باید نقد شود/ رسانه های ما باید مسئولیت سنگین خود را احساس کنند / ما در جامعه نیاز به امید داریم و القا آن به دست رسانه ها و رسانه های ملی است/ برخی رسانه ها با پول بیت المال اداره می شود و با این پول نباید علیه افتخارات حاکمیت تلاش کرد، اگر با پول مردم علیه راه مردم حرکت می کنید با اجازه چه کسی، زیرا این برای جامعه قابل قبول نیست / اراک امروز با گذشته زمین تا آسمان فرق دارد و به مراتب مدرن تر است / از این به بعد سانتریفیوژ جدید به چرخش در می آید/
اقتصاد ما قبل از انقلاب بیماری داشت و تحریم به عنوان یک بیماری جدید به آن اضافه شد/ اقتصاد ما بیماریهای متعددی دارد و با برداشته شدن تحریم یکی از این بیماری های خطرناک برطرف می شود اما به این معنا نیست که مشکل دیگری وجود ندارد / انتقاد حق رسانه ها و مطبوعات است، اما نقد باید منصفانه باشد و پاسخ باید به آن نقدها داده شود/ نقد با تخریب، تهمت و دورغ فرق دارد و انتقاد باید از روی دلسوزی باشد / امید تبلور بیشتر نسبت به دورغ دارد و رسانه ها می توانند آن را در جامعه القا کنند / آن رسانه هایی که ناامیدی را تزریق می کنند عدشان بسیار محدود است من از تمامی رسانه های حامی و منتقد تشکر می کنم اما از کسی که اخلاق را زیر پا می گذارد از او تجلیل نخواهم کرد/ در قطعنامه جدید حق غنی سازی ایران رسما اعلام شده است/ هر متني غير از كلام خدا قابل نقد است/
اختلاف بین مردم ایجاد نکنیم. ما همه ایرانی هستیم. ما همه علاقه به نظام داریم. ما هم علاقه به ایرانی آباد داریم./ همیشه باید مواظب اطراف باشیم اماچرا برخی رسانه ها مردم را بی جهت می ترسانند /نباید به هر دلیلو بهانه ای موجب نگرانی و ترس مردیم شویم/ برخی رسانه ها فضای جامعه را مسموم نکنند و اختلاف و شکاف در جامعه ایجاد نکنند. ما همه ایرانی هستیم و همه ایران آباد را می خواهیم و باید از فضای بوجود آمده در جهت درست استفاده کنیم/ ما اسفند انتخابات داریم مردم را امیدوار کنیم تا پای صندوق رای بیایند / بروی مردم را بردن خلاف شرع و اسلام است ما باید تلاش کنیم امید را برای حرکت اقتصادی فراهم کنیم / این دولت یارانه ها را شفاف سازی کرده و راه را برای گرفتن نشریه کوتاه کرده است / جامعه ما انقلابی بماند یعنی تهمت و دروغ نباشد. به صرف اتهام یک آقایی و سازمانی، قبل از دادگاه، آبروی افراد را نبریم.

الحمدالله سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات پایان یافت.

« وبلاگ خبری - تحلیلی رهپویان عمار »...

ما را در سایت « وبلاگ خبری - تحلیلی رهپویان عمار » دنبال می‌کنید

برچسب: رئیس جمهور در یاسوج,رئیس جمهور دروغگو,رئیس جمهور در تلویزیون,رئیس جمهور در کرمانشاه,رئیس جمهور در مهاباد,رئیس جمهور در کهگیلویه,رئیس جمهور در فرودگاه یاسوج,رئیس جمهور در کهکیلویه,رئیس جمهور در روز پزشک,رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 14:47

صفحه بندی